.
Hvem skal jeg kontakte?Som beboer i Bispeparken skal du altid kontakte Ejendomskontoret, hvis du ønsker at få hjælp til et praktisk spørgsmål vedrørende din lejlighed bl.a. vedligeholdelse, vaskeri, nøgler, dryppende vandhaner, beboerklager og fraflytning samt udlevering af skaktposer. |
.
.
Kontakt: Hvor og hvornår? |
||
Åbningstider og telefontider for Beboerservice | ||
---|---|---|
Hvor / Hvornår | Frederiksborgvej 118 E | Telefontid |
(Ejendomskontoret på Frederiksborgvej) | 35 81 81 22 | |
Mandag–tirsdag, torsdag–fredag | 07:30 – 09:00 | 10:00 – 12:00 |
Onsdag | Lukket | 10:00 – 12:00 |
Mandag, første mandag i måneden | 15:30 – 17:00 | 10:00 – 12:00 |
Gældende fra 2. maj 2022 |
.
Ejendomskontoret
Postadresse:
fsb
Driftsfællesskab Bispebjerg
Ejendomskontor
Frederiksborgvej 118 E, st.
2400 København NV
Giro 7 02 51 30
CVR 10 35 51 17
Åbningstider på ejendomskontoret Frederiksborgvej:
Mandag–tirsdag, torsdag–fredag kl. 7.30–9.00
Onsdag lukket
1. mandag i hver måned kl. 15.30–17.00.
Telefontid:
Mandag – fredag kl. 10:00 – 12:00
Telefonnummer: 35 81 81 22 (eller 38 19 76 85 eller 35 81 04 59)
– telefonsvareren aflyttes flere gange hver arbejdsdag.
Mail:
For beboere i Bispeparken: bispeparken@fsb.dk (eller for beboere i Gravervænget/Møllerlodden: gravermoeller@fsb.dk eller for beboere i Dommerparken: dommerparken@fsb.dk). Mails besvares hurtigst muligt.
Få sms’er fra ejendomskontoret
Hvis du bor i fsb Bispeparken, kan du få en sms fra ejendomskontoret, hvis der fx er lukket for vandet eller vaskeriet er i stykker.
Tilmeld dig på dette link: https://www.fsb.dk/beboer/faa-hjaelp-paa-ejendomskontoret/tilmeld-sms/
På ejendomskontoret kan du få hjælp til alle praktiske spørgsmål vedrørende din lejlighed bl.a. vedligeholdelse, vaskeri, nøgler, dryppende vandhaner, beboerklager og fraflytning samt udlevering af skaktposer (affaldsposer) og bio-poser for beboere i Bispeparken.
Læs mere:
Nu kan du sortere dit bioaffald – etageboliger – juli 2017 (Dansk / Danish)
Now you will get a container for organic waste – flats – July 2017 (English / Engelsk)
Købte nøgler, vaskekort mm. kan efter aftale af Ejendomskontoret afleveres i postkassen hos beboeren.
Ejendomskontoret kan bringe skalde- og bioposer ud til dem, der har POST TIL DØR ordning.
Resten af tiden koordinerer ejendomskontoret og driftskontoret personalet og alt praktisk arbejde i driftsfællesskabet.
Vagttelefon
Bispeparkens vagttelefon: 70 24 45 30
(Kun ved driftsforstyrrelser uden for normal åbningstid).
Betaling på ejendomskontoret
Brug MobilePay eller lav en bankoverførsel, hvis du skal betale for ekstra nøgler eller en vaskebrik eller andet. Ejendomskontoret tager ikke imod kontanter. Risikoen for indbrud og røveri bliver markant mindre, når ejendomskontoret ikke opbevarer kontanter, det vil sige, at ejendomskontoret nu er kontantfri.
Sådan betaler du med MobilePay Ejendomskontoret
- Åbn MobilePay på din mobiltelefon. Har du brug for hjælp til at installere MobilePay på din telefon, hjælper ejendomskontoret gerne.
Der er 2 forskellige måder, du kan overføre penge i MobilePay. Enten kan ejendomskontoret anmode dig om et beløb, eller du kan selv overføre et beløb. Hvis ejendomskontoret gerne vil anmode dig om et beløb, hjælper de dig.
Hvis du selv skal overføre beløbet, kan du se her hvordan:
- Indtast beløb.
- I feltet ’Skriv besked’ skriv dit lejernummer eller din adresse. Skriv kort, hvad din betaling drejer sig om (spørg ejendomskontoret, hvad de gerne vil have, at der skal stå i beskeden).
- Send pengene til ejendomskontorets telefonnummer (se overfor).
- Vis kvittering på din telefon til medarbejder på ejendomskontoret, som nu kan se, at din betaling er gennemført.
Betaler du via MobilePay uden at henvende dig på ejendomskontoret, vil vi meget gerne have besked. Send derfor en mail til ejendomskontoret, om at du har overført penge via MobilePay, og hvad du har betalt for.
Sådan betaler du med en bankoverførsel
Kontonummer til ejendomskontoret: 9444-11013120
- Overfør beløb via din Netbank eller i din bank.
- Skriv dit lejernummer eller din adresse i kommentarfeltet (spørg ejendomskontoret, hvad de gerne vil have, at der skal stå i kommentarfeltet.
Læs mere her: Betaling på ejendomskontoret 9. maj 2017
Generel information
Driftsfællesskabet Bispebjerg er et driftsfællesskab indgået mellem Bispeparken, Gravervænget/Møllerlodden og Dommerparken. Formålet er at opnå en mere effektiv drift, som vil give mulighed for billigere og hurtigere vedligeholdelse og bedre service med lavere omkostninger, hvilket opnås ved, at man deler ejendomskontor, ansatte og maskiner. Afdelingerne er fortsat selvstændige og har egen økonomi, egne afdelingsmøder og egne bestyrelser.
Servicekoncept
- Servicekoncept
- Et servicekoncept er en registrering af, hvilke opgaver ejendomskontorets ansatte i en boligafdeling skal udføre. Nogle af opgaverne er obligatoriske, fordi driften af ejendommen skal foregå på en ansvarlig måde. Andre kan beboerne på afdelingsmødet beslutte at ændre på.
Gældende og tidligere udgaver af Servicekoncept som PDF-version:
Servicekoncept Afdeling 1-22 Bispeparken Opdateret 2023
Servicekoncept Afdeling 1-22 Bispeparken Opdateret 2022
Servicekoncept Afdeling 1-22 Bispeparken 1. marts 2021 (pdf).
Servicekoncept Afdeling 1-22 Bispeparken 17. december 2019 (pdf).
Servicekoncept Afdeling 1-22 Bispeparken 9. maj 2018 (pdf).
Servicekoncept Afdeling 1-22 Bispeparken 31. januar 2017 (pdf).
Servicekoncept Afdeling 1-22 Bispeparken 26. januar 2016 (pdf).
Servicekoncept Afdeling 1-22 Bispeparken 16. oktober 2013 (pdf).
Gældende og tidligere andre relaterede aftaler som PDF-version:
Kommissorium for Formandsrådet (Driftsrådet) i driftsfællesskabet Bispebjerg februar 2017 (pdf).
Husorden
Læs husordenen for Bispeparken her: Husorden.
Vedligeholdelsesreglement
Læs vedligeholdelsesreglementet for Bispeparken her: Vedligeholdelsesreglement.
Overdragelse af løsøre
Læs reglerne for Bispeparken her: Overdragelse af løsøre.
Information fra Ejendomskontoret
Disse nedenstående dokumenter (filer) her på Bispeparkens hjemmeside kan downloades som pdf-filer. Disse pdf-filer kan man se, gemme og printe, hvis man har installeret programmet Acrobat Reader.
Rækkefølge: Nyeste dokument øverst.
2024
Miele: Vaskeriet Bispeparken – januar 2024
2023
Københavns Kommune, Vi leder efter arkæologiske spor – januar 2023
Sundhedstjek af alle boliger i Bispeparken – januar 2023
2022
Info fra fsb: Informationer om altaner og rækværk – Beboerne i Bispeparken 1- 4 – december 2022
Info fra fsb: Reminder – Beboerne i Bispeparken 1- 4 må ikke bruge altanen mod gården – august 2022
Info fra fsb: Til leje – Ledige P-pladser til ladcykler i dele garage – august 2022
Info fra fsb: Beboerne i Bispeparken 1- 4 må ikke bruge altanen mod gården – juli 2022
Info fra fsb: Til leje – Ledige kælderrum – maj 2022
Info fra fsb: Ejendomskontorets Åbningstider og telefontider – maj 2022
2021
Info fra fsb: Retningslinjer for håndværkere i Bispeparken – marts 2021
2020
Info fra fsb: Ejendomskontoret flytter (midlertidigt) – oktober 2020
Info fra fsb: Corona-regler for personlig betjening på ejendomskontoret – maj 2020
Info fra fsb Bispeparken: Åbning af kontoret fra 11. maj 2020 for personlige henvendelser – maj 2020
Pjece fra fsb: Corona-regler Renovering – maj 2020
Info fra fsb: Syn af bolig (Corona) – marts 2020
Info fra fsb: Hej – men uden håndtryk (Corona) – marts 2020
Info fra fsb: Fakta ark Telefoner – februar 2020
Ingen PCB i luften – februar 2020
2019
Vi skal have målt om der er PCB i luften – december 2019
Læs om PCB i Teknologisk Instituts faktaark her
Kun et ejendomskontor Bispeparken fra 1. januar 2020 – november 2019
2018
December 2018 – Orientering vedr. udsættelsesbegæring Bispeparken
Ejendomskontoret lukkes for personlig henvendelse i julen 2018
Ejendomskontoret Møllerlodden 7 – holder flyttedag pr. 15/11-2018
Ejendomskontoret holder flyttedag pr. 02/07-2018
2017
Betaling på ejendomskontoret 9. maj 2017
Laundry instructions Bispeparken (English / Engelsk) April 2017
Vaskerivejledning Bispeparken (Dansk / Danish) 6. januar 2017
2016
Grøn Strukturplan Bispeparken, december 2016 Filstørrelse: 78 MB eller
Grøn Strukturplan Bispeparken, december 2016 Komprimeret Filstørrelse: 18 MB.
Omlægning fra damp til gas i vaskeriet 14. april 2016
2015
Ændrede åbningstider på ejendomskontoret 10. september 2015
Ændrede åbningstider på ejendomskontoret 31. august 2015
2005
Ny parkeringsordning fra 1. februar 2006 27. december 2005
1981
Bispeparken Skøde tinglyst 29. juni 1981 29. juni 1981 (Der gøres opmærksom på at matrikelnr. ikke er de samme i dag, som de var dengang.)
1941
Overenskomst med Københavns Kommune vedrørende udsigtsarealet 19. september 1941
Bispeparken Skøde tinglyst 26. februar 1941 – roteret 26. februar 1941 (Der gøres opmærksom på at matrikelnr. ikke er de samme i dag, som de var dengang.)
Bispeparken Skøde tinglyst 26. februar 1941 26. februar 1941 (Der gøres opmærksom på at matrikelnr. ikke er de samme i dag, som de var dengang.)
BESTYRELSEN KAN TRÆFFES:
Kontakt Bispeparkens Beboerforening
Kontakt Bispeparkens Beboerforening.
Kontakt Bispeparkens Beboerforening 2.
Kontakt til Parknet (IT-Lauget Parknet) leverandør af TV, Internet (teknologi: Fiber/Kabel) og Telefoni til Bispeparken.
Kontakt til YouSee A/S – leverandør af TV, Internet (teknologi: Kabel) og Telefoni til Bispeparken