Parknet (IT-Lauget Parknet)
Leverandør af TV, Internet (teknologi: Fiber/Kabel) og Telefoni til Bispeparken.
Postadresse:
Parknet
Esromgade 15, opgang 1, 5. sal – lejemål 1502
2200 København N
Opgang 1 er placeret i gården. Såfremt porten til gården eller døren til opgang 1 er lukket skal man benytte dørtelefonenen.
Supporten – Via telefon:
Mandag – Fredag kl. 09:00 – 12:30
Mandag – Fredag kl. 18:00 – 21:00
Der er åbent for salg og personlig betjening i Esromgade 15, opgang 1, 5. sal – lejemål 1502:
Mandag – Fredag kl. 17:00 – 17:55
Det er ikke muligt at få support ved personligt fremmøde. Kontakt i stedet Parknet telefonisk eller på e-mail.
Supporten – Mail: support@parknet.dk
Supporten – Telefon: 3690 6000 alle hverdage
Hjemmeside: http://www.parknet.dk
Udenfor åbningstid:
Udenfor åbningstid er det kun muligt at kontakte Parknet via Bispeparkens kontaktperson.
Bispeparkens kontaktperson har telefonnummeret til Parknets vagttelefon. Telefonnummeret kan kun anvendes ved generelle fejl, der rammer hele ejendommen. Hvis du har problemer indenfor “din egen lejligheds fire vægge”, skal du ikke kontakte kontaktpersonen, men er nødt til at vente, til supporten åbner næste hverdag.
Kontakt eventuelt Bispeparkens Ejendomskontor.
Regningen
Hvis du har spørgsmål til din regning fra Parknet, kan du henvende dig til Parknets support – se ovenfor. Supporten har dog kun i begrænset omfang mulighed for at hjælpe dig. Hvis din henvendelse drejer sig om betaling, eller du mener, der er fejl i din regning, bedes du henvende dig direkte til Parknets bogholderi.
Henvendelse til bogholderiet kan ske til bogholderi@parknet.dk eller pr. brev til:
Parknet
Att. Bogholderi
Esromgade 15, opgang 1, 5. sal
2200 København N
FAX: 36 96 68 48
CVR. NR. 2733 5772
Bemærk at det desværre kun er muligt at henvende sig skriftligt til Parknets bogholderi.
Kontakt til YouSee A/S – leverandør af TV, Internet (teknologi: Kabel) og Telefoni til Bispeparken