Servicekoncept

Servicekoncept
Et servicekoncept er en registrering af, hvilke opgaver ejendomskontorets ansatte i en boligafdeling skal udføre. Nogle af opgaverne er obligatoriske, fordi driften af ejendommen skal foregå på en ansvarlig måde. Andre kan beboerne på afdelingsmødet beslutte at ændre på.

Gældende og tidligere udgaver af Servicekoncept som PDF-version:

Servicekoncept Afdeling 1-22 Bispeparken Opdateret 2023

Servicekoncept Afdeling 1-22 Bispeparken Opdateret 2022

Servicekoncept Afdeling 1-22 Bispeparken 1. marts 2021 (pdf).

Servicekoncept Afdeling 1-22 Bispeparken 17. december 2019 (pdf).

Servicekoncept Afdeling 1-22 Bispeparken 9. maj 2018 (pdf).

Servicekoncept Afdeling 1-22 Bispeparken 31. januar 2017 (pdf).

Servicekoncept Afdeling 1-22 Bispeparken 26. januar 2016 (pdf).

Servicekoncept Afdeling 1-22 Bispeparken 16. oktober 2013 (pdf).

Gældende og tidligere andre relaterede aftaler som PDF-version:

Aftale om fælles drift af boligafdelinger pr. 1. oktober 2014 mellem Bispeparken (1-22) og Gravervænget/Møllerlodden (1-52) februar 2017 (pdf).

Kommissorium for Formandsrådet (Driftsrådet) i driftsfællesskabet Bispebjerg februar 2017 (pdf).